Featured Products
6.30 - 8.00 Schodzenie się dzieci Zabawy dowolne, zabawy w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, pomoc w przygotowaniu do zajęć, ćwiczenia poranne. |
8.00 - 8.15 Przygotowanie do śniadania: Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania |
8.15 – 8.45 Śniadanie Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków |
8.45 – 9.00 Czynności higieniczno – kulturalne, porządkowanie po śniadaniu. |
9.00 – 11.45 Zajęcia edukacyjno – wychowawcze W oparciu o podstawę programową, zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki. |
11.45 – 12.00 |
12.00 – 12.30 Obiad Troska nauczyciela o realizację zadań dotyczących spożywania posiłków. |
12.30 – 14.00 Odpoczynek Grupa młodsza (3 – 4 latki) odpoczynek relaksacyjny w postaci leżakowania bez konieczności zasypiania, słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej.Grupa starsza (5 – 6 latki) odpoczynek relaksacyjny w postaci słuchania bajek, muzyki relaksacyjnej, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy integracyjne podejmowane z inicjatywy dzieci, konstrukcyjne, plastyczno – techniczne, praca indywidualna lub w małych zespołach, zabawy w terenie. |
14.00 – 14.30 Podwieczorek Czynności samoobsługowe i porządkowe. |
14.30 – 16.30 Kontynuacja działalności edukacyjnej: Zabawy ruchowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zabawy tematyczne, gry i zabawy dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne i słownikowe, praca indywidualna i wyrównawcza, pobyt na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci do domu. |